πριν από  2 ημέρες 19 ώρες

Onmed.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι οθόνες αποτελούν μέρος της καθημερινότητας πολλών οικογενειών, η υπερβολική χρήση τους όμως κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής των παιδιών, μπορεί να επιβραδύνει την ανάπτυξη της γλώσσας του, σύμφωνα με νέα μελέτη. Αυτό συμβαίνει επειδή τα μικρά παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν αγγίζουν, εξερευνούν και παίζουν με πραγματικά αντικείμενα, εξηγεί η Sarah Kucker, ψυχολόγος στο Southern Methodist University του Ντάλας. "Όταν μαθαίνει μια νέα λέξη, όπως για παράδειγμα "μπανάνα", είναι σημαντικό το παιδί να μπορεί να αισθανθεί την υφή της και να τη δει από όλες τις γωνίες, ώστε να καταλάβει ότι είναι τρισδιάστατη και έχει μια ξεχωριστή μυρωδιά. Το να δει απλώς μια εικόνα μιας μπανάνας ή ένα σύντομο βίντεο κινουμένων σχεδίων με μπανάνες δεν του δίνει τις ίδιες πληροφορίες", επισημαίνει. Με άλλα λόγια, το να βλέπει κάτι σε μια οθόνη δεν είναι το ίδιο με το παιχνίδι στον πραγματικό κόσμο. Η Kucker συνιστά να περιορίζεται ο χρόνος που περνάει το...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Υγεία
    Palo presentation