πριν από  8 ώρες 16 λεπτά

Asfalisinet.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στο πλαίσιο της συνεχούς αξιοποίησης της τεχνολογίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της , με αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων (μέσω Viber και/ή email) σε περίπου 480.000 ενεργούς πελάτες της , με στόχο την προώθηση της εγγραφής τους στην πλατφόρμα my ethniki. Μέσα από το my ethniki , οι ασφαλισμένοι αποκτούν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις παροχές του συμβολαίου τους, την πορεία των πληρωμών τους, την ενεργοποίηση πάγιας εντολής και άλλες χρηστικές υπηρεσίες. Η εταιρία με σχετική ενημέρωση προς τα δίκτυα των συνεργατών της να συμβάλουν ενεργά στην ενίσχυση αυτού του μηνύματος προς τους πελάτες, ενθαρρύνοντάς τους να επωφεληθούν από τις δυνατότητες της πλατφόρμας.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ασφάλειες
    Palo presentation