πριν από  8 ώρες 36 λεπτά

Insurance-eea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δεν είναι πλέον μια απλή σελίδα στο διαδίκτυο. Τα e-shop του σήμερα έχουν μετατραπεί σε δυναμικά εργαλεία στρατηγικής, έναν ζωντανό και διαδραστικό καθρέφτη της εμπορικής ταυτότητας κάθε επιχείρησης. Στον κόσμο του e-commerce, είτε πρόκειται για B2C (πώληση στον τελικό καταναλωτή), είτε για B2B (πώληση από επιχείρηση σε επιχείρηση), δεν αρκεί πλέον μια επιχείρηση να έχει απλώς παρουσία. Χρειάζεται να έχει παρουσία που μετατρέπει, που πείθει, που παραμένει ανταγωνιστική σε ένα περιβάλλον διαρκώς μεταβαλλόμενο. Όπως αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος της Generation Y, Εύη Μπουκώρου Γεωργούδα, έμφαση δίνεται πλέον στη μετάβαση από το απλό "παραγγέλνω online" στο "οικοδομώ εμπορική στρατηγική μέσω ψηφιακής εμπειρίας". Με τα δεδομένα σε διεθνές επίπεδο να δείχνουν πως το 46% των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων αξιοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη και μερικές από αυτές να καταγράφουν έως και 20% αύξηση στα έσοδα, είναι προφανές ότι η τεχνολογία δεν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ασφάλειες
    Palo presentation