Ηλεκτρονικά καταστήματα (E-shop): Πώς αλλάζουν στην πορεία του χρόνου και των τεχνολογικών εξελίξεων
Δεν είναι πλέον μια απλή σελίδα στο διαδίκτυο. Τα e-shop του σήμερα έχουν μετατραπεί σε δυναμικά εργαλεία στρατηγικής, έναν ζωντανό και διαδραστικό καθρέφτη της εμπορικής ταυτότητας κάθε επιχείρησης. Στον κόσμο του e-commerce, είτε πρόκειται για B2C (πώληση στον τελικό καταναλωτή), είτε για B2B (πώληση από επιχείρηση σε επιχείρηση), δεν αρκεί πλέον μια επιχείρηση να έχει απλώς παρουσία. Χρειάζεται να έχει παρουσία που μετατρέπει, που πείθει, που παραμένει ανταγωνιστική σε ένα περιβάλλον διαρκώς μεταβαλλόμενο. Όπως αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος της Generation Y, Εύη Μπουκώρου Γεωργούδα, έμφαση δίνεται πλέον στη μετάβαση από το απλό "παραγγέλνω online" στο "οικοδομώ εμπορική στρατηγική μέσω ψηφιακής εμπειρίας". Με τα δεδομένα σε διεθνές επίπεδο να δείχνουν πως το 46% των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων αξιοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη και μερικές από αυτές να καταγράφουν έως και 20% αύξηση στα έσοδα, είναι προφανές ότι η τεχνολογία δεν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.