πριν από  39 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα που μας στερεί την απόλαυση του πρώτου πρωινού καφέ. Τα τηλεοπτικά σποτ καταλήγουν με τον προβληματισμό: αν αντιδρούμε έτσι για κάτι τόσο μικρό, πώς θα αντιδράσουμε αν συμβεί κάτι μεγάλο, όπως μια φυσική καταστροφή που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το σπίτι ή την επιχείρησή μας; Με κεντρικό μήνυμα "Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο", η ΕΑΕΕ παρουσιάζει δύο τηλεοπτικά σποτ με χιουμοριστική αλλά ουσιαστική προσέγγιση, καλώντας τόσο το ευρύ κοινό όσο και τους επιχειρηματίες να αναλογιστούν την αξία της ασφάλισης ως μέσο πρόληψης και προστασίας. Η καμπάνια προβάλλεται πανελλαδικά στην...

πριν από  34 λεπτά

Asfalisinet.gr

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας...

πριν από  51 λεπτά

Euro2day.gr

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως...

πριν από  1 ώρα 51 λεπτά

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...

πριν από  2 ώρες 48 λεπτά

Insurance-eea.gr

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...

πριν από  3 ώρες 4 λεπτά

Banks.com.gr

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...

Πολυμέσα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ασφάλειες
    Palo presentation