Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα που μας στερεί την απόλαυση του πρώτου πρωινού καφέ. Τα τηλεοπτικά σποτ καταλήγουν με τον προβληματισμό: αν αντιδρούμε έτσι για κάτι τόσο μικρό, πώς θα αντιδράσουμε αν συμβεί κάτι μεγάλο, όπως μια φυσική καταστροφή που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το σπίτι ή την επιχείρησή μας; Με κεντρικό μήνυμα "Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο", η ΕΑΕΕ παρουσιάζει δύο τηλεοπτικά σποτ με χιουμοριστική αλλά ουσιαστική προσέγγιση, καλώντας τόσο το ευρύ κοινό όσο και τους επιχειρηματίες να αναλογιστούν την αξία της ασφάλισης ως μέσο πρόληψης και προστασίας. Η καμπάνια προβάλλεται πανελλαδικά στην...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.