Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ξεκίνησε νέα καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα που μας...
Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: "Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;", με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.