πριν από  1 ημέρα 23 ώρες

Reporter.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Αυστραλία ετοιμάζεται να λανσάρει μια εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια, προϋπολογισμού 14 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας (περίπου 7,8 εκατ. ευρώ), για να υποστηρίξει την πρώτη στον κόσμο απαγόρευση πρόσβασης εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια, με το σύνθημα "Για το καλό του" - που ερμηνεύεται ως "Για το καλό των παιδιών μας" - θα ξεκινήσει μέσα στο Σαββατοκύριακο, με τηλεοπτικά σποτ και διαφημιστικές πινακίδες στους δρόμους. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι η εκστρατεία θα αξιοποιήσει και τα ίδια τα social media ως μέσο προβολής, σε μια ειρωνική ανατροπή, όπως ανέφερε η υπουργός Επικοινωνιών της χώρας, Ανίκα Γουέλς. Η υπουργός τόνισε πως στόχος είναι να προετοιμαστεί η κοινή γνώμη για τις επερχόμενες αλλαγές και να ενθαρρυνθούν οι γονείς να ξεκινήσουν έναν ανοιχτό διάλογο με τα παιδιά τους για το νέο μέτρο. "Η καμπάνια φέρει τον τίτλο 'Για το καλό του', και είναι αφιερωμένη στο καλό των παιδιών μας. Στο τέλος της ημέρας...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Διεθνή
    Palo presentation