Έρευνα: Η διαφήμιση στα social media παρουσιάζει μειωμένη απόδοση στις ΗΠΑ
Μελέτη της Taboola σε συνεργασία με την Qualtrics έδειξε ότι το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media, για αυτό και αναζητούν λύση σε εναλλακτικά ψηφιακά κανάλια. Η διαφήμιση με στόχο την απόδοση (performance advertising) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη - οι προβλέψεις της αγοράς δείχνουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στα social media θα φτάσουν τα 239 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, με πρόβλεψη να αγγίξουν τα 273 δισ. το 2026. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα ευρήματα της έρευνας, το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media. Βασικά ευρήματα από την έρευνα "The Pulse of Performance Advertising: Diminishing Returns":Η πλειοψηφία των marketers δηλώνει ότι η μειωμένη απόδοση επηρεάζει πάνω από το 30% των διαφημιστικών τους δαπανών.Οι marketers αποδίδουν αυτή την τάση σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.