πριν από  10 ώρες 46 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Όποιος Νεοϋορκέζος ήθελε να έχει μια κατεύθυνση ως προς το πώς μπορεί να είχαν εξελιχθεί τα πράγματα στις πρόσφατες εκλογές για τη δημαρχεία της πόλης, θα μπορούσε να το κάνει χωρίς να ρίξει ούτε μια ματιά σε εφημερίδες, τηλεόραση ή social media. Το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνει θα ήταν να κοιτάξει ψηλά -σε ένα από τα πολλά γιγαντιαία ψηφιακά billboards που ξεπετάχτηκαν ξαφνικά σε όλο το κέντρο της πόλης, και τα οποία εμφάνισαν μερικά εντυπωσιακά νούμερα. "94% MAMDANI, 6% CUOMO", φώναζαν τα billboards, μαζί με τη φράση "OKAY Trade" και στη συνέχεια ένα όνομα εταιρείας: Polymarket. Τι ήταν αυτό; Μήπως ήταν κάποιου είδους διαφήμιση για τον υποψήφιο των Δημοκρατικών (και τελικό νικητή) Zohran Mamdani, ή για την εταιρεία με το όνομα Polymarket; Αντανακλούσε τα δημοσκοπικά στοιχεία, τις πιθανότητες στο στοίχημα ή κάτι άλλο; Ήταν αξιόπιστα τα νούμερα; Αυτό που έδειχναν στην πραγματικότητα αυτά τα billboards ήταν η πιθανότητα νίκης του...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Διεθνή
    Palo presentation