Η νέα σκιά που κρέμεται πάνω από τη δημοκρατία
Όποιος Νεοϋορκέζος ήθελε να έχει μια κατεύθυνση ως προς το πώς μπορεί να είχαν εξελιχθεί τα πράγματα στις πρόσφατες εκλογές για τη δημαρχεία της πόλης, θα μπορούσε να το κάνει χωρίς να ρίξει ούτε μια ματιά σε εφημερίδες, τηλεόραση ή social media. Το μόνο που θα χρειαζόταν να κάνει θα ήταν να κοιτάξει ψηλά -σε ένα από τα πολλά γιγαντιαία ψηφιακά billboards που ξεπετάχτηκαν ξαφνικά σε όλο το κέντρο της πόλης, και τα οποία εμφάνισαν μερικά εντυπωσιακά νούμερα. "94% MAMDANI, 6% CUOMO", φώναζαν τα billboards, μαζί με τη φράση "OKAY Trade" και στη συνέχεια ένα όνομα εταιρείας: Polymarket. Τι ήταν αυτό; Μήπως ήταν κάποιου είδους διαφήμιση για τον υποψήφιο των Δημοκρατικών (και τελικό νικητή) Zohran Mamdani, ή για την εταιρεία με το όνομα Polymarket; Αντανακλούσε τα δημοσκοπικά στοιχεία, τις πιθανότητες στο στοίχημα ή κάτι άλλο; Ήταν αξιόπιστα τα νούμερα; Αυτό που έδειχναν στην πραγματικότητα αυτά τα billboards ήταν η πιθανότητα νίκης του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.