πριν από  1 ημέρα 23 ώρες

Startupper.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στον κόσμο των startups, οι ιδρυτές βομβαρδίζονται από αμέτρητους αριθμούς και μετρικά: MRR, Churn, DAUs, MAUs. Αν υπήρχε όμως ένας και μόνο δείκτης που θα μπορούσε να αποκαλύψει την πραγματική υγεία και τις προοπτικές μιας επιχείρησης, αυτός θα ήταν ο λόγος του LTV προς το CAC. Τι είναι όμως αυτό το μυστηριώδες ακρωνύμιο και γιατί οι επενδυτές το θεωρούν τον "χρυσό κανόνα" για την αξιολόγηση μιας startup; Ας το αποκωδικοποιήσουμε. Τα δύο συστατικά του πιο σημαντικού κλάσματος Ο δείκτης αποτελείται από δύο θεμελιώδεις μετρικά: το LTV και το CAC. 1. LTV (Lifetime Value) - Η αξία ζωής πελάτη Με απλά λόγια, το LTV απαντά στην ερώτηση: "Πόσα χρήματα (καθαρό κέρδος) θα μου αφήσει ο μέσος πελάτης σε όλη τη διάρκεια της εμπορικής του σχέσης μαζί μου;" Δεν είναι τα έσοδα του πρώτου μήνα. Είναι το σύνολο της αξίας που φέρνει ένας πελάτης μέχρι να σταματήσει να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας (churn). Ένας πελάτης που πληρώνει...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Διεθνή
    Palo presentation