LTV:CAC - Ο δείκτης που αποκαλύπτει αν η Startup σας έχει μέλλον
Στον κόσμο των startups, οι ιδρυτές βομβαρδίζονται από αμέτρητους αριθμούς και μετρικά: MRR, Churn, DAUs, MAUs. Αν υπήρχε όμως ένας και μόνο δείκτης που θα μπορούσε να αποκαλύψει την πραγματική υγεία και τις προοπτικές μιας επιχείρησης, αυτός θα ήταν ο λόγος του LTV προς το CAC. Τι είναι όμως αυτό το μυστηριώδες ακρωνύμιο και γιατί οι επενδυτές το θεωρούν τον "χρυσό κανόνα" για την αξιολόγηση μιας startup; Ας το αποκωδικοποιήσουμε. Τα δύο συστατικά του πιο σημαντικού κλάσματος Ο δείκτης αποτελείται από δύο θεμελιώδεις μετρικά: το LTV και το CAC. 1. LTV (Lifetime Value) - Η αξία ζωής πελάτη Με απλά λόγια, το LTV απαντά στην ερώτηση: "Πόσα χρήματα (καθαρό κέρδος) θα μου αφήσει ο μέσος πελάτης σε όλη τη διάρκεια της εμπορικής του σχέσης μαζί μου;" Δεν είναι τα έσοδα του πρώτου μήνα. Είναι το σύνολο της αξίας που φέρνει ένας πελάτης μέχρι να σταματήσει να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας (churn). Ένας πελάτης που πληρώνει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.