Mastercard: Το 70% των Ευρωπαίων ταξιδεύει με στόχο εμπειρίες ζωής
Η φετινή έκθεση των Ταξιδιωτικών Τάσεων από το Ινστιτούτο Οικονομικών της Mastercard (MEI) αποκάλυψε πως οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες δίνουν πλέον έμφαση σε βαθύτερα, αξιακά κίνητρα - όπως η σύνδεση, η ευεξία, ο αθλητισμός, η περιπέτεια και οι γαστρονομικές εμπειρίες. Η έκθεση, η οποία είναι βασισμένη σε παγκόσμια δεδομένα καταναλωτικών δαπανών έδειξε ότι το πάθος και η ανάγκη για ουσιαστικές εμπειρίες εξακολουθούν να διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις. Η Ευρώπη παραμένει κορυφαίος τουριστικός προορισμός παγκοσμίως, με τη γαστρονομική της κληρονομιά, τα ποικιλόμορφα τοπία και τις προτάσεις δραστηριοτήτων που προάγουν την ευεξία, να προσελκύουν ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Με βάση ανάλυσης δεδομένα συγκεντρωτικών και ανωνυμοποιημένων συναλλαγών και στοιχείων από τρίτες πηγές, η έκθεση αναδεικνύει τις κυριότερες δυνάμεις που διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις σήμερα. Τα βασικά ευρήματα για την Ευρώπη περιλαμβάνουν: Ο αθλητισμός ως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.