Οι μεγάλοι όμιλοι μπαίνουν στις γειτονιές με μικρά σούπερ μάρκετ
σούπερ μάρκετ και ιδίως από σούπερ μάρκετ μικρού μεγέθους, εντός γειτονιών. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα πολύ μικρά σούπερ μάρκετ, τα οποία η εταιρεία μετρήσεων, Nielsen IQ, ονομάζει "Superettes" με επιφάνεια από 100 έως και 399 τετραγωνικά μέτρα, έχουν αυτή τη στιγμή τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες καταστημάτων μέσω των οποίων τοποθετούνται οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και μεγάλοι όμιλοι στην αγορά. Τα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν ότι στην χρονική περίοδο από 30 Δεκεμβρίου 2024 έως και 28 Σεπτεμβρίου 2025, οι "Superettes" αύξηση των πωλήσεών τους κατά 9,4%, ενώ τα μικρά σούπερ μάρκετ άνω των 400 τετραγωνικών μέτρων, είχαν ανάπτυξη 9,3%. Και οι δύο κατηγορίες καταστημάτων, συμμετέχουν στο συνολικό τζίρο των αλυσίδων σούπερ μάρκετ με 49% (14,5% οι Superettes και 34,5% τα μικρά σούπερ μάρκετ), ενώ τα υπερμάρκετ που ακολούθησαν σε ανάπτυξη τζίρου στο ίδιο διάστημα τις δύο προαναφερόμενες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.