Πώς θα μπει τέλος στις απάτες στα social media
Οι online απάτες είναι μεγάλη μπίζνα. Στην ΕΕ, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, οι online απατεώνες απέσπασαν από τους καταναλωτές 4,3 δισ. ευρώ το 2022. Χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο προηγμένες διαφημίσεις, που περιλαμβάνουν παραγόμενα από ΑΙ "deepfakes" προσωπικοτήτων από τον Elon Musk μέχρι τον Βρετανό ειδήμονα σε θέματα προσωπικών οικονομικών Martin Lewis, για να προσελκύσουν άτομα να δώσουν προσωπικά δεδομένα ή να επενδύσουν σε απάτες. Το "όχημα" είναι συχνά οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, που κερδίσουν εμμέσως από την προβολή των διαφημίσεων. Καμία επιχείρηση, πόσο μάλλον κάποιες από τις ισχυρότερες στον κόσμο, δεν θα πρέπει να μπορεί να βγάζει κέρδος από απάτες σε τέτοια κλίμακα. Αν και βελτιώνονται οι μηχανισμοί αποζημίωσης των θυμάτων, γενικά από τον τραπεζικό τομέα, η βλάβη που προκαλείται από τέτοιες απάτες είναι τεράστια. Δεν περιλαμβάνει μόνο τις άμεσες απώλειες και το άγχος στα θύματα και τις τράπεζές τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.