Τέλος το υδρογόνο για την Stellantis
Η Stellantis ανακοίνωσε την αιφνίδια διακοπή του προγράμματός της για την ανάπτυξη ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCVs) με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, μόλις λίγες εβδομάδες πριν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή σε εργοστάσια στη Γαλλία και την Πολωνία. Η απόφαση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα περιορισμένης υποδομής ανεφοδιασμού, υψηλού αρχικού κόστους και ανεπαρκών κινήτρων για τους καταναλωτές. Το project προέβλεπε την παραγωγή οκτώ εκδόσεων van με υδρογόνο από τη γκάμα Pro One, όπως τα Citroen e-Jumpy, Fiat E-Scudo, Opel Vivaro και Peugeot E-Expert. Παρ' όλα αυτά, η Stellantis εκτιμά πλέον ότι η εμπορική διείσδυση του υδρογόνου στα LCVs δεν είναι ρεαλιστική μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Η εταιρεία επανεξετάζει τώρα τη στρατηγική της για τη Symbio, την κοινοπραξία με τη Michelin και τη Forvia, στην οποία είχε αποκτήσει μερίδιο 33,3% μόλις το 2023. Η απόφαση χαρακτηρίστηκε "αιφνιδιαστική" από τη Michelin, ενώ εγείρονται ανησυχίες για πιθανές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Καθώς η αγορά υδρογόνου δεν παρουσιάζει προοπτικές ανάπτυξης μεσοπρόθεσμα, η Stellantis αποφάσισε να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Ολοκληρώνεται η μαζική παραγωγή των βαν Pro One με κινητήρα υδρογόνου στο Hordain της Γαλλίας και στο Gliwice της Πολωνίας. Η Stellantis συζητά εναλλακτικές λύσεις για το Symbio με τους...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.