Με το βλέμμα στραμμένο στη Κρήτη και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ύστερα από την επιτυχή έκδοση του ομολογιακού δανείου 500 εκατ. €. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισηγμένη έχει θέσει ως στόχο η παραχώρηση να έχει ξεκινήσει έως τα τέλη του τρέχοντος έτους, καθώς εάν καταγραφούν και άλλες...
Προτεραιότητα για τον Όμιλο ΓΕΚ Τέρνα αναφορικά με το έργο παραχώρησης του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) προϋπολογισμού 1,75 δις. αποτελεί η έναρξη της κατασκευαστικής περιόδου. Η σύμβαση παραχώρησης για το νέο αυτοκινητόδρομο Χανιά - Ηράκλειο υπεγράφη τον περασμένο Μάιο. Ανώτατα στελέχη του Ομίλου σημειώνουν ότι ζητήματα που σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με...
Υψηλότερες οικονομικές αποδόσεις για τους μετόχους φιλοδοξεί να πετύχει ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο οποίος μετά και την επιτυχημένη έκδοση του επταετούς ομολόγου των 500 εκατ. ευρώ έχει αποκτήσει μία ισχυρή ρευστότητα της τάξης των 2 δισ. ευρώ. Ρευστότητα με την οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μπορεί να προχωρήσει στη χρηματοδότηση αλλά και τη διεκδίκηση νέων παραχωρήσεων καθώς και...
Την έναρξη της παραχώρησης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) έως τα τέλη του έτους θέτει ως προτεραιότητα η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με στόχο να προχωρήσει η υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα οδικά έργα που έχουν δρομολογηθεί στη χώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας, η οποία έχει αναλάβει ως παραχωρησιούχος το Ηράκλειο-Χανιά και άλλων...
Από την έντυπη έκδοση Τέτη Ηγουμενίδη • [email protected] Σε υψηλό επίπεδο δραστηριότητας βρίσκεται ο κατασκευαστικός κλάδος με τους τέσσερις μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους να εμφανίζουν θεαματική άνοδο μεγεθών. Το συνολικό ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων των ΓΕΚ Τέρνα, Aktor, Άβαξ και Μέτκα κινείται στο επίπεδο των 17,6 δις. (υπογεγραμμένες και προς υπογραφή...
Υψηλότερες οικονομικές αποδόσεις για τους μετόχους φιλοδοξεί να πετύχει ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο οποίος μετά και την επιτυχημένη έκδοση του επταετούς ομολόγου των 500 εκατ. ευρώ έχει αποκτήσει μία ισχυρή ρευστότητα της τάξης των 2 δισ. ευρώ. Ρευστότητα με την οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μπορεί να προχωρήσει στη χρηματοδότηση αλλά και τη διεκδίκηση νέων παραχωρήσεων καθώς και...
Του Νίκου Ρουσάνογλου Πιθανό "συμπαίκτη" ενδέχεται να έχει στο έργο παραχώρησης Χανιά-Ηράκλειο του ΒΟΑΚ (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης), η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτήν την περίοδο πραγματοποιούνται συζητήσεις ανάμεσα στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ενδιαφερόμενους "μνηστήρες", για το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στην παραχωρησιούχο εταιρεία που θα συσταθεί για...
ΒΟΑΚ), που αφορά το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο, καθώς και την προαίρεση προς Κίσσαμο. Το έργο βρίσκεται υπό ασφυκτική χρονική πίεση λόγω των προθεσμιών του Ταμείου Ανάκαμψης, καθώς έως τα μέσα του 2026 θα πρέπει να έχει διασφαλιστεί η εκταμίευση των 200 εκατ. ευρώ που προορίζονται για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ότι το...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.