TTPA: Οι νέοι κανόνες της ΕΕ για τις πολιτικές διαφημίσεις τίθενται σε ισχύ - Τι αλλάζει
Ο νέος κανονισμός της ΕΕ για τη διαφάνεια στις πολιτικές διαφημίσεις αποτελεί σημαντικό βήμα για την προστασία των ευρωπαϊκών εκλογών από την παραπληροφόρηση. Ωστόσο, δημιουργεί σοβαρές προκλήσεις για τις τεχνολογικές πλατφόρμες, τα μέσα ενημέρωσης και τους πολιτικούς φορείς, ειδικά τους μικρότερους. Σε άρθρο του το Euronews αναφέρει ότι οι εκλογές σε όλη την Ευρώπη έχουν πληγεί τα τελευταία χρόνια από απόπειρες διάδοσης παραπληροφόρησης. Στις προεδρικές εκλογές της Ρουμανίας τον περασμένο Νοέμβριο, ο πρώτος γύρος ακυρώθηκε με βάση αναφορές των υπηρεσιών πληροφοριών που φέρονται να έδειχναν ρωσική ανάμειξη μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο την ενίσχυση του τότε σχετικά άγνωστου υπερεθνικιστή υποψηφίου Καλίν Γκεοργκέσκου. Παρόμοιες αναφορές για παραπληροφόρηση προερχόμενη από τη Μόσχα υπήρξαν και για τις εκλογές στη Γαλλία (Ιούνιο-Ιούλιο 2024) και στην Τσεχία το περασμένο Σαββατοκύριακο. Νέες απαιτήσεις διαφάνειας Σύμφωνα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.