Οι παραγγελίες μέσω Διαδικτύου κερδίζουν έδαφος, καθώς πέρα από τον φόβο του κορωνοϊού επιτρέπουν στους καταναλωτές να κάνουν πιο στοχευμένες αγορές. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η "Κραταιόν Συμβουλευτική" υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και δημοσίευσε η Καθημερινή, το 16% των καταναλωτών έκανε αγορές για πρώτη φορά μέσω...
2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε σύγκριση με τις πωλήσεις που είχαν γίνει τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, πριν από...
2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε σύγκριση με τις πωλήσεις που είχαν γίνει τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, πριν από...
Τα νέα καταναλωτικά πρότυπα των τελευταίων μηνών θα διατηρηθούν και στο μέλλον. 2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε...
2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε σύγκριση με τις πωλήσεις που είχαν γίνει τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, πριν από...
Οι παραγγελίες μέσω Διαδικτύου κερδίζουν έδαφος, καθώς πέρα από τον φόβο του κορωνοϊού επιτρέπουν στους καταναλωτές να κάνουν πιο ... στοχευμένες αγορές. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η "Κραταιόν Συμβουλευτική" υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) το 16% των καταναλωτών έκανε αγορές για πρώτη φορά μέσω του Διαδικτύου όταν...
Τα νέα καταναλωτικά πρότυπα των τελευταίων μηνών θα διατηρηθούν και στο μέλλον. 2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε...
2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε σύγκριση με τις πωλήσεις που είχαν γίνει τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, πριν από...
Οι αγορές μέσω Διαδικτύου κερδίζουν έδαφος και μετατρέπονται σε μόνιμη συνήθεια 2.675,50. Δεν πρόκειται για την αξία κάποιου προϊόντος. Ούτε για έναν μαγικό αριθμό. Ούτε καν για κάποιο κωδικό που ξεκλειδώνει κάτι. Είναι το ποσοστό αύξησης πωλήσεων που κατέγραψαν τα... παζλ τα οποία πωλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας Skroutz την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 σε...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(121)
- Αμυντικά θέματα(85)
- Αστυνομικό Δελτίο(85)
- Εκπαίδευση(109)
- Εργασία(146)
- Θρησκεία(199)
- Κοινωνία(983)
- Νομικά-Δικαστικά(20)
- Ομογένεια(7)
- Πολιτική(1504)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.