πριν από  1 ώρα 8 λεπτά

Athensvoice.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Για δεκαετίες, οι υπότιτλοι αποτελούσαν ένα στατικό εργαλείο προσβασιμότητας - ένα λευκό κείμενο σε μαύρο φόντο, χωρίς ψυχή, χωρίς συναίσθημα, χωρίς φωνή. Ώσπου ήρθε η στιγμή που κάποιος αναρωτήθηκε: γιατί να μην είναι οι υπότιτλοι ένα δημιουργικό μέσο αφήγησης; Αυτή η ερώτηση έγινε η αφετηρία της καμπάνιας "Caption With Intention" που όχι μόνο επανασχεδιάζει το πώς παρουσιάζονται οι υπότιτλοι, αλλά κυρίως το πώς γίνονται αντιληπτοί. Πίσω από αυτήν την καινοτόμο προσπάθεια βρίσκεται η FCB Chicago, σε συνεργασία με την Chicago Hearing Society, την εταιρεία παραγωγής Rakish Entertainment και με την επίσημη υποστήριξη της Ακαδημίας Κινηματογράφου των Η.Π.Α. (Academy of Motion Picture Arts & Sciences). Ο στόχος; Να μετατραπεί ο κόσμος της προσβασιμότητας από λειτουργική διευκόλυνση σε αισθητική εμπειρία, από υποχρέωση σε τέχνη. Η έμπνευση γεννήθηκε από προσωπικά βιώματα: η σχεδιάστρια So A Ryu που είναι βαρήκοη και ο Bruno Mazzotti, παιδί...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation