H Xbox και ο Ντέιβιντ Φίντσερ μας ξυπνούν με ένα "ποντικίσιο" αλληγορικό σοκ
Τι σχέση έχει ένας άνθρωπος-ποντικός, μια μουντή πόλη με το όνομα Squeakattle και το Xbox; Η νέα καμπάνια της Xbox με τίτλο "Wake Up", σε σκηνοθεσία Ντέιβιντ Φίντσερ και Romain Chassaing δίνει την απάντηση με τον πιο κινηματογραφικό τρόπο: το gaming μπορεί να μας ξυπνήσει από τη ρουτίνα - κυριολεκτικά. Μια καθημερινότητα που θυμίζει κόλαση Το φιλμ ακολουθεί τον Horatio, έναν χαρακτήρα που ζει σε έναν κόσμο γεμάτο ανθρωπόμορφα ποντίκια, παγιδευμένος σε μια επαναλαμβανόμενη, αποπνικτική καθημερινότητα: πρωινό ξύπνημα, κίνηση, δουλειά, απομόνωση. Μέχρι που επιστρέφοντας σπίτι, παίζει Xbox και μεταμορφώνεται και πάλι σε άνθρωπο. Το μήνυμα είναι σαφές: σε έναν κόσμο που εξαντλεί την προσωπικότητα και την ψυχή, το παιχνίδι γίνεται η στιγμή όπου ο εαυτός μας ανακτά την ταυτότητά του. Η καμπάνια λειτουργεί ως statement απέναντι σε έναν κόσμο όπου doomscrolling, περιττό περιεχόμενο και εργασία χωρίς νόημα συνθλίβουν τη δημιουργικότητα. Εκεί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(703)
- politismos(60)
- Βιβλία(51)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(47)
- Κινηματογράφος(89)
- Μουσική(61)
- Παράξενα(68)
- Τέχνη(25)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.