Η εξαγορά του (μισού) Alpha από τη United Group αλλάζει το ελληνικό, τηλεοπτικό status quo
Ο ρόλος των Μαρινάκη, Βαρδινογιάννη, Κυριακού και Σόλακ. Γράφει ο Μιντιάρχης του sdna.gr, Νίκος Μποζιονέλος Δεν ήταν τυχαία, ούτε πρόχειρη. Η είσοδος της United Group στην Ελλάδα υπήρξε αποτέλεσμα μιας μακρόπνοης στρατηγικής, με στόχο την εδραίωση σε κάθετα οργανωμένο τηλεπικοινωνιακό και media περιβάλλον. Το πρώτο βήμα έγινε τον Νοέμβριο του 2020 με την εξαγορά της Nova. Ακολούθησε, τον Αύγουστο του 2021, η συμφωνία για την εξαγορά της Wind Hellas, η οποία εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή λίγο πριν το τέλος του ίδιου έτους. Η συγχώνευση Nova-Wind που ακολούθησε, δημιούργησε έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους στη χώρα, με ισχυρή παρουσία στη σταθερή τηλεφωνία, στο internet και στο συνδρομητικό περιεχόμενο και η United Group έγινε αμέσως ο δεύτερος "παίκτης" πίσω από τον ΟΤΕ στη χώρα. Η πραγματική ανατροπή ήρθε με μια φαινομενικά τεχνική νομοθετική αλλαγή. Τον Ιανουάριο του 2023, με τροποποίηση του άρθρου 43 του Νόμου 4779/2021...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(752)
- politismos(56)
- Βιβλία(58)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(61)
- Κινηματογράφος(99)
- Μουσική(73)
- Παράξενα(51)
- Τέχνη(33)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.