πριν από  4 ώρες 38 λεπτά

Athensvoice.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στην εποχή που η τεχνητή νοημοσύνη διεκδικεί πλέον ενεργό ρόλο στην καθημερινότητά μας, η επικοινωνία των brands καλείται να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο της. Η νέα καμπάνια της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας Skinny Mobile από τη Νέα Ζηλανδία το αποδεικνύει με τρόπο σχεδόν... επιστημονικής φαντασίας. Μια 64χρονη συνταξιούχος μηχανικός τηλεπικοινωνιών από το Bay of Islands, η Liz Wright, έγινε η πρώτη πελάτισσα που μετατράπηκε σε πλήρως λειτουργικό ψηφιακό avatar - και μάλιστα όχι για κάποια πειραματική χρήση, αλλά ως AI brand ambassador της εταιρείας. Η καμπάνια της Skinny Mobile, σε συνεργασία με το Colenso BBDO και την εταιρεία παραγωγής Creature Post παρουσιάζει έναν εντελώς νέο τρόπο αφήγησης: τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία ενός "ανθρώπινου" ψηφιακού προσώπου που συνδυάζει αυθεντικότητα, χαμηλό κόστος παραγωγής και συνεπή επωνυμική ταυτότητα. Μια νέα εποχή storytelling με επίκεντρο τον πελάτη Σε αντίθεση με τις...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation