Η νέα ψυχολογία του branding: Πριν από εμάς ψωνίζουν... τα avatars
Ένα avatar στον ψηφιακό κόσμο δεν είναι πλέον απλώς μια καρικατούρα του εαυτού μας. Είναι ένα "ψηφιακό alter ego" που, σύμφωνα με νέα μελέτη, έχει τη δύναμη να επηρεάσει τις πραγματικές μας επιλογές, ακόμη και την καταναλωτική μας συμπεριφορά. Ερευνητές παρακολούθησαν 475 χρήστες πλατφορμών metaverse στην Κίνα, όπως το Roblox και το ZEPETO και διαπίστωσαν ότι οι θετικές εμπειρίες που βίωναν οι "ψηφιακοί τους σωσίες" (digital doppelgangers) με συγκεκριμένες μάρκες, οδηγούσαν σε αυξημένο ενδιαφέρον για τις ίδιες μάρκες στον πραγματικό κόσμο. Οι ψηφιακές εμπειρίες που προκαλούσαν ευχαρίστηση, χαλάρωση ή κοινωνικό κύρος (π.χ. συμμετοχή σε ένα εικονικό event της Gucci ή σε έναν χώρο επωνυμίας στο metaverse) είχαν μετρήσιμο αντίκτυπο: οι χρήστες γίνονταν πιο θετικοί απέναντι στη μάρκα, την παρακολουθούσαν στα social media ή και πραγματοποιούσαν αγορές. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Journal of Research in Interactive Marketing, εισάγει έναν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(622)
- politismos(40)
- Βιβλία(57)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(39)
- Κινηματογράφος(61)
- Μουσική(32)
- Παράξενα(56)
- Τέχνη(19)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.