πριν από  7 ώρες 19 λεπτά

SofokleousIn.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ένα avatar στον ψηφιακό κόσμο δεν είναι πλέον απλώς μια καρικατούρα του εαυτού μας. Είναι ένα "ψηφιακό alter ego" που, σύμφωνα με νέα μελέτη, έχει τη δύναμη να επηρεάσει τις πραγματικές μας επιλογές, ακόμη και την καταναλωτική μας συμπεριφορά. Ερευνητές παρακολούθησαν 475 χρήστες πλατφορμών metaverse στην Κίνα, όπως το Roblox και το ZEPETO και διαπίστωσαν ότι οι θετικές εμπειρίες που βίωναν οι "ψηφιακοί τους σωσίες" (digital doppelgangers) με συγκεκριμένες μάρκες, οδηγούσαν σε αυξημένο ενδιαφέρον για τις ίδιες μάρκες στον πραγματικό κόσμο. Οι ψηφιακές εμπειρίες που προκαλούσαν ευχαρίστηση, χαλάρωση ή κοινωνικό κύρος (π.χ. συμμετοχή σε ένα εικονικό event της Gucci ή σε έναν χώρο επωνυμίας στο metaverse) είχαν μετρήσιμο αντίκτυπο: οι χρήστες γίνονταν πιο θετικοί απέναντι στη μάρκα, την παρακολουθούσαν στα social media ή και πραγματοποιούσαν αγορές. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Journal of Research in Interactive Marketing, εισάγει έναν...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation