Ο Τσίπρας και το παραμύθι του rebranding
Μεταξύ Μαίου και Ιουνίου 2023 ο Αλέξης Τσίπρας επιχείρησε να τρομοκρατήσει το εκλογικό ακροατήριο και ζητούσε να τον ψηφίσουν ώστε να αποτρέψει την "μονοκρατορία" που επιχειρούσε να εγκαταστήσει ο Μητσοτάκης. Η φοβέρα δεν έπιασε· ο Μητσοτάκης πήρε στις επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου 40,56% (40,79% είχε πάρει τον Μάιο) και ο Τσίπρας έπεσε από το 20,07% στο 17,83%. Εκλογοτεχνικά και πολιτικά, αυτό ονομάζεται φιάσκο. Οσο κι αν θέλουν ορισμένοι και πιθανώς και ο ίδιος ο Τσίπρας να το υποβαθμίζουν, με τα επίχειρα αυτού του φιάσκου και των προηγούμενων κατορθωμάτων του θα είναι αντιμέτωπος για πολύ καιρό ακόμη. Επειδή η μνήμη στην Ελλάδα είναι κοντή, είναι φανερό ότι ορισμένοι κύκλοι, πολιτικοί και παραπολιτικοί, επιχειρούν αυτήν την περίοδο να σβήσουν το παρελθόν. Το ίδιο φυσικά επιχειρεί και ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας και κάπως έτσι γεννιέται το παραμύθι του rebranding - αφού φαίνεται ότι στο περιβάλλον του υπό αναβάπτιση πρώην προέδρου...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(549)
- politismos(32)
- Βιβλία(35)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(35)
- Κινηματογράφος(65)
- Μουσική(21)
- Παράξενα(45)
- Τέχνη(20)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.