Οι σερβιτόροι θεωρούν μια ιδιορρυθμία στην παραγγελία ως red flag
Άρθρα επί άρθρων έχουν γραφτεί με συμβουλές εργαζομένων, όπως αεροσυνοδών, υπαλλήλων ξενοδοχείων και σερβιτόρων, σχετικά με το τι θα ήταν καλό να κάνουν ή να αποφεύγουν οι χρήστες υπηρεσιών. Αυτή τη φορά ένας σύμβουλος εστιατορίων της Savory Hospitality έρχεται να υπενθυμίσει σε θαμώνες ότι η ευγένεια διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Ο Σαλάρ Σείκ, όπως αναφέρει το The Take Out, υποστηρίζει ότι μία από τις πιο αγενείς συμπεριφορές που μπορεί να έχει ένας θαμώνας εστιατορίου είναι να μην απαντά σε ερώτηση του σερβιτόρου, κατά την πρώτη επαφή. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ "Όταν ένας σερβιτόρος σας χαιρετάει με ένα φιλικό "Γεια σας, πώς είστε;" είναι μια μικρή αλλά σημαντική χειρονομία φιλοξενίας. Το να το αγνοείτε αυτό και να πηδάτε κατευθείαν στην παραγγελία σας μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεστε να επικοινωνήσετε με σεβασμό - είναι σαν να κόβετε κάποιον στη μέση της πρότασης", αναφέρει. Όπως προσθέτει, ο σερβιτόρος, εκτός...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(725)
- politismos(60)
- Βιβλία(49)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(61)
- Κινηματογράφος(101)
- Μουσική(80)
- Παράξενα(49)
- Τέχνη(30)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.