πριν από  1 ημέρα 15 ώρες

Athensvoice.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το φετινό καλοκαίρι, μια τηλεοπτική καμπάνια από το Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να μιλήσει δυνατά εκεί όπου οι στατιστικές κουράζουν: στο συναίσθημα. Η συνεργασία του National Lottery με το ITV και τη διαφημιστική Hearts & Science, με πρωταγωνίστρια τη Jill Scott - πρωταθλήτρια Ευρώπης και τηλεοπτική περσόνα - δεν είναι απλώς μια ωδή στο γυναικείο ποδόσφαιρο. Είναι ένα σύγχρονο παραμύθι που μιλά για δυνατότητες, ταλέντο και κοινότητες. Και αυτό, για όσους εργαζόμαστε στην επικοινωνία, είναι ένα μάθημα storytelling με κοινωνική επίγνωση. Η καμπάνια που προβάλλεται καθ' όλη τη διάρκεια του Women's UEFA Euro 2025 δεν επιλέγει το κλασικό σπορ-μανιφέστο. Δεν κραυγάζει για ίσα δικαιώματα ή για ποσοστώσεις στα γήπεδα. Αντίθετα, υφαίνει μια αφήγηση με ήπιο τόνο και αισιόδοξη δυναμική. Δείχνει κορίτσια από όλη τη Βρετανία, που μέσα από την υποστήριξη του National Lottery - και των 6 δισεκατομμυρίων λιρών που έχουν διατεθεί για τον αθλητισμό...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation