πριν από  8 ώρες 41 λεπτά

Athensvoice.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε έναν κόσμο όπου τα brands καλούνται να επιδείξουν αυθεντική κοινωνική στάση και όχι απλώς επικοινωνιακή παρουσία, το T-shirt "Protect the Dolls" του Κόνερ Ιβς ξεχωρίζει ως υπόδειγμα purpose-driven marketing: ένα προϊόν που γεννήθηκε από συναίσθημα και μετατράπηκε σε εργαλείο ουσιαστικής αλλαγής. Το λευκό μπλουζάκι με την απλή αλλά ηχηρή φράση παρουσιάστηκε στο φινάλε της συλλογής AW25 του σχεδιαστή στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Από τότε έχει φορεθεί από προσωπικότητες όπως ο Πέδρο Πασκάλ, o Τρόι Σιβάν, η Τίλντα Σουίντον, ενώ κυκλοφορεί σε διαδηλώσεις, κόκκινα χαλιά και social media.Ένα προϊόν με αποστολή, όχι απλώς με πωλήσεις Η δυναμική του εν λόγω T-shirt δεν βασίζεται στο design, αλλά στο μήνυμα. "Dolls" είναι ένας όρος αγάπης για τις τρανς γυναίκες στην LGBTQ+ κοινότητα. Το μπλουζάκι δημιουργήθηκε ως προσωπική πράξη στήριξης από τον Ιβς προς τις τρανς φίλες του και τελικά έγινε σύμβολο ορατότητας, ενδυνάμωσης και αντίστασης...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation