Πώς το Euro 2004 έστειλε 21 χρόνια μετά Cosmote - Vodafone στα "δικαστήρια" των διαφημιστών
Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών είναι από τους πιο καλούς "πελάτες" του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, του φορέα αυτορύθμισης που έχουν συστήσει διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, στο οποίο μεταξύ των άλλων καταφεύγουν στα "δικαστήρια" του όταν θεωρούν ότι κάποια καμπάνια κινείται εκτός δεοντολογίας ή παραπληροφορεί. Συνήθως στο ΣΕΕ πηγαίνουν είτε επειδή ο ένας ισχυρίζεται ότι είναι πιο φθηνός είτε επειδή διαδίδει ανυπόστατα ότι έχει το ισχυρότερο σήμα. Η τελευταία διένεξη όμως ήταν για κάτι διαφορετικό. Πέντε δευτερόλεπτα στην πρόσφατη καμπάνια της Cosmote για τη νέα ταυτότητα της έγινε "κόκκινο πανί" για τους ανθρώπους της Vodafone. Είναι η σκηνή όπου ο Ζαγοράκης σηκώνει το κύπελο του Euro 2004 μέσα στην Πορτογαλία. Για όσους γνωρίζουν η χορηγία της Vodafone στην Εθνική Ελλάδος είναι ίσως το μεγαλύτερο γκολ που έχει βάλει επιχείρηση σε επίπεδο αθλητικής χορηγίας στη χώρα μας. Σε μία εποχή που κανείς δεν στήριζε το αντιπροσωπευτικό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(649)
- politismos(53)
- Βιβλία(53)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(51)
- Κινηματογράφος(77)
- Μουσική(36)
- Παράξενα(56)
- Τέχνη(20)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.