Στην Times Square της NY η Κλαυδία -Επελέγη από το Spotify ως πρέσβειρα της Ελλάδας σε παγκόσμια καμπάνια
Η Κλαυδία κατάφερε για ακόμη μια φορά να ξεπεράσει τα όρια με τη μουσική της, εμφανιζόμενη στην εμβληματική Times Square της Νέας Υόρκης, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια Equal του Spotify. Το Spotify την επέλεξε ως πρέσβειρα της Ελλάδας για την καμπάνια, μέσα από το τραγούδι "Συντρίμμια", που περιλαμβάνεται στο επιτυχημένο άλμπουμ "Αστερομάτα". ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Το άλμπουμ, το οποίο κυκλοφορεί από την Arcade Music και την Panik Records, έχει ήδη γίνει χρυσό, συγκεντρώνοντας πάνω από 55.000.000 streams. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η οποία στοχεύει στην ανάδειξη και ενδυνάμωση των γυναικών στη διεθνή μουσική σκηνή, η φωτογραφία της Klavdia προβλήθηκε σε τεράστιο banner στην Times Square, ενώ παράλληλα κοσμεί το εξώφυλλο της playlist Equal Greece. Επιπλέον, η Κλαυδία και το τραγούδι "Συντρίμμια" έχουν συμπεριληφθεί στη διεθνή λίστα Equal Global, πλάι σε καλλιτέχνιδες από περισσότερες από 40 χώρες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Κλαυδία κατάφερε για ακόμη μια φορά να ξεπεράσει τα όρια με τη μουσική της, εμφανιζόμενη στην εμβληματική Times Square της Νέας Υόρκης, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια Equal του Spotify. Το Spotify την επέλεξε ως πρέσβειρα της Ελλάδας για την καμπάνια, μέσα από το τραγούδι "Συντρίμμια", που περιλαμβάνεται στο επιτυχημένο άλμπουμ "Αστερομάτα". Το...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(684)
- politismos(64)
- Βιβλία(29)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(30)
- Κινηματογράφος(31)
- Μουσική(33)
- Παράξενα(48)
- Τέχνη(80)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.