Άγραφοι κανόνες στα ξενοδοχεία - Οι συμπεριφορές που εκνευρίζουν τους υπόλοιπους
Αυτά τα λάθη κάνουν έξαλλους τους υπόλοιπους πελάτες ξενοδοχείων Σύμφωνα με έρευνα της... Hotels.com, η πιο ενοχλητική συνήθεια σε ξενοδοχεία είναι οι επισκέπτες που κυκλοφορούν ξυπόλητοι σε κοινόχρηστους χώρους, κάτι που το 94% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε ως "απαράδεκτο". Στη δεύτερη θέση της λίστας βρίσκονται όσοι κυκλοφορούν με μπουρνούζι στο λόμπι, ενώ, οι δημόσιες εκδηλώσεις στοργής στην πισίνα συμπληρώνουν την τριάδα των χειρότερων συμπεριφορών. Τα περισσότερα ξενοδοχεία επιλέγουν τη διακριτική διαχείριση αυτών των περιστατικών. Η Ριμ Άρμπιντ, συνιδρύτρια του Blue Door Kitchen & Inn, αναφέρει ότι η διακριτικότητα του προσωπικού συχνά αρκεί για να περιορίσει τις υπερβολές. Συχνό ζήτημα είναι, επίσης, να μιλά κάποιος στο τηλέφωνο, όπου το προσωπικό καλείται να ζητήσει ευγενικά τη μεταφορά της συνομιλίας αλλού. Ορισμένα πολυτελή ξενοδοχεία παρέχουν οδηγίες καλής συμπεριφοράς στους πελάτες είτε μέσω μέιλ είτε κατά το check-in.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(37)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(39)
- Θεσσαλία(268)
- Θεσσαλονίκη(57)
- Θράκη(2)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(173)
- Μακεδoνία(39)
- Πελοπόννησος(115)
- Στερεά Ελλάδα(127)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.