Αλλάζουν συμπεριφορά οι τουρίστες στην Ελλάδα - Από τις ταβέρνες στροφή στα σούπερ μάρκετ
Αλλαγές καταγράφονται στην καταναλωτική συμπεριφορά των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, καθώς αυξάνεται η τάση κατανάλωσης φαγητού και ποτών εντός του καταλύματος και όχι σε χώρους εστίασης. Η ... πρακτική αυτή αφορά κυρίως επισκέπτες που διαμένουν σε καταλύματα τύπου Airbnb ή ενοικιαζόμενα δωμάτια, τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα παρασκευής γευμάτων. Το αυξημένο κόστος στην εστίαση σε συνδυασμό με τις τιμές των βασικών προϊόντων έχει οδηγήσει πολλούς ταξιδιώτες στην επιλογή της κατανάλωσης καφέ και φαγητού εντός του καταλύματος. Οι επισκέπτες προμηθεύονται τα απαραίτητα από σούπερ μάρκετ και αποφεύγουν τις εξόδους για φαγητό ή ποτό, αξιοποιώντας πλήρως τις παροχές των χώρων διαμονής. Η αλλαγή αυτή αντανακλάται και στις πωλήσεις προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, καθώς παρατηρείται αυξημένη ζήτηση για καφέ, αλκοολούχα ποτά και έτοιμα ροφήματα. Παράλληλα, αυξάνεται η παρουσία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τόσο σε τρόφιμα όσο και σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(20)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(24)
- Θεσσαλία(128)
- Θεσσαλονίκη(17)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(67)
- Μακεδoνία(27)
- Πελοπόννησος(111)
- Στερεά Ελλάδα(56)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.