Η Ελλάδα στα Σκόπια, οι αναίσθητοι επιβάτες του ΟΑΣΘ, ο οδηγός μάλαμα κι ένας Ιταλός λοχαγός 108 ετών στη Θεσσαλονίκη
Καλημέρα σας, Ο αγωγός μεταφοράς αργού πετρελαίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στα Σκόπια και συγκεκριμένα στο διυλιστήριο των ΟΚΤΑ στη γειτονική χώρα, που κατασκευάστηκε και λειτούργησε το 2002 ήταν εκείνα τα χρόνια ένα έργο στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα που ακόμη διεκδικούσε πρωτοκαθεδρία στα Βαλκάνια με τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο. Άλλωστε και το διυλιστήριο στα Σκόπια το αγόρασαν με την ίδια λογική τα Ελληνική Πετρέλαια, νυν HELENiQ ENERGY. Το 2013 ο αγωγός σταμάτησε να μεταφέρει αργό πετρέλαιο στα ΟΚΤΑ, επειδή η διύλιση κρίθηκε ασύμφορη. Τώρα θα επαναλειτουργήσει ως αγωγός μεταφοράς διυλισμένων προϊόντων πετρελαίου στη Β. Μακεδονία, στο πλαίσιο των ευρύτερων κινήσεων που γίνονται για την απεξάρτηση της Ευρώπης από τους ρωσικούς υδρογονάνθρακες. Όπως και να έχει ο αγωγός εκ της φύσεώς του σηματοδοτεί τη συνδεσιμότητα της Ελλάδας με τη γειτονική χώρα, με την οποία λόγω εγγύτητας οι οικονομικές σχέσεις είναι στενές.Η Ελλάδα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Καλημέρα σας, Ο αγωγός μεταφοράς αργού πετρελαίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στα Σκόπια και συγκεκριμένα στο διυλιστήριο των ΟΚΤΑ στη γειτονική χώρα, που κατασκευάστηκε και λειτούργησε το 2002 ήταν εκείνα τα χρόνια ένα έργο στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα που ακόμη διεκδικούσε πρωτοκαθεδρία στα Βαλκάνια με τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο. Άλλωστε και το...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(27)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(51)
- Θεσσαλία(253)
- Θεσσαλονίκη(44)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(148)
- Μακεδoνία(32)
- Πελοπόννησος(64)
- Στερεά Ελλάδα(88)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.