Η Κίνα ανάγκασε την Ευρώπη να κλείσει οκτώ εργοστάσια αυτοκινήτων
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη αναδιάρθρωσή της εδώ και δεκαετίες. Η υποτονική ζήτηση, η υπερπαραγωγική δυναμικότητα και η ταχύτατη άνοδος των Κινέζων ανταγωνιστών - όπως η BYD - αναγκάζουν.. τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να επανεξετάσουν το ίδιο τους το μέλλον. Σύμφωνα με ανάλυση του Bloomberg και της AlixPartners, έως και οκτώ εργοστάσια στην ήπειρο κινδυνεύουν με οριστικό κλείσιμο τα επόμενα χρόνια. Η βιομηχανία σε υπολειτουργία Τα εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ευρώπη λειτουργούν πλέον μόλις στο 55% της δυναμικότητάς τους - πολύ κάτω από το σημείο κερδοφορίας. Οι βιομηχανικές εγκαταστάσεις που τα υποστηρίζουν βρίσκονται σε ελαφρώς καλύτερη θέση, αλλά ούτε αυτές ξεπερνούν τα ¾ της συνολικής παραγωγικής τους ικανότητας. Το αποτέλεσμα; Πίεση στα έσοδα, αυξημένα κόστη και μια αίσθηση στασιμότητας που θυμίζει το τέλος μιας εποχής. Η εταιρεία συμβούλων AlixPartners εντοπίζει ως πιο ευάλωτη τη Stellantis...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(26)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(37)
- Θεσσαλία(231)
- Θεσσαλονίκη(39)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(133)
- Μακεδoνία(36)
- Πελοπόννησος(74)
- Στερεά Ελλάδα(76)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.