Πολίτες και ΜΜΕ στην Ελλάδα: Από την ενημέρωση στην αποχή
Η τηλεόραση εξακολουθεί να έχει, οριακά, τα πρωτεία στα ΜΜΕ, από τα οποία ενημερώνονται οι Έλληνες και ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής οι ιστοσελίδες, αλλά εμπιστεύονται περισσότερο τις ιστοσελίδες, ενώ η τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις της εμπιστοσύνης. Σχεδόν 7 στους δέκα Έλληνες ενημερώνονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ενώ οι 9 στους δέκα θεωρούν ότι είναι σημαντικό να ενημερώνονται. Ωστόσο, είναι διχασμένοι αν οι Έλληνες δημοσιογράφοι ασκούν σωστά το ρόλο τους ως ελεγκτές της εξουσίας. Η κατανάλωση ειδησεογραφικού περιεχομένου δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα, αποφυγή ενημέρωσης (81%), συνειδητή διακοπή ενημέρωσης (52%) και βελτίωση ψυχολογίας σε όσους συνειδητά επιλέγουν να κάνουν διάλειμμα από τις ειδήσεις σε ποσοστό 87%. Τα παραπάνω αποτελέσματα προκύπτουν από έρευνα που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ερευνητικής Δημοσιογραφίας (Peace Journalism Lab) του ΑΠΘ, με επιστημονικά υπεύθυνο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Τηλεόραση εξακολουθεί να έχει, οριακά, τα πρωτεία στα Μέσα από τα οποία ενημερώνονται οι Έλληνες και ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής οι ιστοσελίδες, αλλά εμπιστεύονται περισσότερο τις ιστοσελίδες ενώ η Τηλεόραση και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις της εμπιστοσύνης. Σχεδόν 7 στους δέκα Έλληνες ενημερώνονται τουλάχιστον μία φορά την...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(25)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(33)
- Θεσσαλία(188)
- Θεσσαλονίκη(11)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(93)
- Μακεδoνία(37)
- Πελοπόννησος(49)
- Στερεά Ελλάδα(22)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.