Όλα όσα συνδέουν τον Αλέξη Τσίπρα με την Τζούλια Αλεξανδράτου
Πίσω από τα "ρεκόρ πωλήσεων", η συζήτηση στρέφεται στο κατά πόσο η επιτυχία του βιβλίου είναι ουσία ή επικοινωνιακό φούσκωμα Δεν λένε να κοπάσουν τα πανηγύρια του εκδοτικού οίκου και των παρατρεχάμενων του πρώην πρωθυπουγού για τα "απίστευτα νούμερα" του βιβλίου που παρουσιάστηκε ως πολιτικό γεγονός της χρονιάς, του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα. Όμως, όσο περισσότερο αναπαράγονται αυτά τα νούμερα, τόσο πιο έντονα ακούγονται και τα σχόλια περί... φουσκωμένης επιτυχίας. Γιατί η εμπορική απήχηση από μόνη της δεν αποτελεί απόδειξη ποιότητας ούτε ουσιαστικής επιρροής. Η ιστορία βρίθει παραδειγμάτων προϊόντων που έγιναν ανάρπαστα χωρίς κανένα πραγματικό βάθος. Δεν χρειάζεται να πάει κανείς μακριά: ακόμη και το περιβόητο CD της Τζούλιας Αλεξανδράτου είχε εξαφανιστεί από τα περίπτερα μέσα σε μία ώρα, χωρίς αυτό να το καθιστά πολιτιστικό ορόσημο ή κάτι περισσότερο από ένα πρόσκαιρο φαινόμενο της εποχής. Υπάρχει και κάτι επίσης που μπορεί να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.