πριν από  1 ημέρα 22 ώρες

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Βίκυς Κουρλιμπίνη Η συνολική εικόνα της Ελλάδας στο διεθνές τουριστικό περιβάλλον αποτυπώνεται και μέσα από την ανάλυση των διαδικτυακών αναφορών και των αξιολογήσεων επισκεπτών. Καθώς η τουριστική δραστηριότητα εκτείνεται όλο και περισσότερο πέραν της θερινής σεζόν, η φήμη της χώρας ενισχύεται σε πολλαπλά επίπεδα: από τον πολιτισμό και τη γαστρονομία μέχρι τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και τη φιλοξενία. Στην τελευταία μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ "Η φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα και τις ιστοσελίδες ταξιδιών - Χειμερινή Περίοδος (Q4 2024-Q1 2025)", παρουσιάζονται στοιχεία από αξιολογήσεις που έχουν κάνει επισκέπτες στην Ελλάδα, τα οποία έχουν προκύψει από πηγές κοινωνικών δικτύων (social media) και ταξιδιωτικούς ιστότοπους (ΟΤΑs). Βάσει αριθμού αναφορών, αξιολογείται η φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας και γίνεται σύγκριση θετικών και αρνητικών σχολίων από τις κυριότερες αγορές καθώς και σύγκριση με 4...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation