Από την επιχείρηση στον πολίτη: Πώς μια εταιρεία γίνεται πρότυπο υπεύθυνης ηγεσίας
Μία από τις ευχάριστες εξελίξεις των τελευταίων χρόνων είναι η στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο ζωής. Οι καταναλωτές δεν αρκούνται σε μία καλή σχέση ποιότητας τιμής, σε οικονομικά αγαθά ή μόνο γκουρμέ επιλογές: πλέον αναζητούν επιχειρήσεις που έχουν συνείδηση, εταιρείες που υπερβαίνουν την απλή συναλλαγή και δημιουργούν έναν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον. Σε αυτό το νέο τοπίο που δημιουργείται, η Lidl Ελλάς δεν ακολουθεί απλώς την παγκόσμια τάση, αλλά πρωτοστατεί, μετατρέποντας τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την κοινωνική ευθύνη σε στρατηγικό πυλώνα της λειτουργίας της. Τρανή απόδειξη η πρόσφατη διάκρισή της ως Retailer of the Year 2024, καθώς και η κατάκτηση του Platinum στον Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index). Γνωρίζοντας περισσότερο την Lidl Ελλάς, μαθαίνουμε ότι πρόκειται για μία εταιρεία με 231 καταστήματα και 5 κέντρα logistics που έχει αναλάβει ενεργό ρόλο στη μείωση του περιβαλλοντικού της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.