πριν από  2 ώρες 17 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μία από τις ευχάριστες εξελίξεις των τελευταίων χρόνων είναι η στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο ζωής. Οι καταναλωτές δεν αρκούνται σε μία καλή σχέση ποιότητας τιμής, σε οικονομικά αγαθά ή μόνο γκουρμέ επιλογές: πλέον αναζητούν επιχειρήσεις που έχουν συνείδηση, εταιρείες που υπερβαίνουν την απλή συναλλαγή και δημιουργούν έναν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον. Σε αυτό το νέο τοπίο που δημιουργείται, η Lidl Ελλάς δεν ακολουθεί απλώς την παγκόσμια τάση, αλλά πρωτοστατεί, μετατρέποντας τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την κοινωνική ευθύνη σε στρατηγικό πυλώνα της λειτουργίας της. Τρανή απόδειξη η πρόσφατη διάκρισή της ως Retailer of the Year 2024, καθώς και η κατάκτηση του Platinum στον Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index). Γνωρίζοντας περισσότερο την Lidl Ελλάς, μαθαίνουμε ότι πρόκειται για μία εταιρεία με 231 καταστήματα και 5 κέντρα logistics που έχει αναλάβει ενεργό ρόλο στη μείωση του περιβαλλοντικού της...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation