πριν από  10 ώρες 8 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Του Γιώργου Σ. Σκορδίλη Η ελληνόκτητη ναυτιλία αποχαιρετά το 2025 στην κορυφαία θέση παγκοσμίως σε μεταφορική ικανότητα. Με περίπου 398 εκατ. DWT, 16,4% της παγκόσμιας χωρητικότητας και στόλο 5.124 πλοίων, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΟΟΣΑ, το ελληνικό μοντέλο παραμένει το σημείο αναφοράς στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά. Αυτή η θέση δεν χαρίστηκε. Χτίστηκε σε κύματα μεταβαλλόμενων αγορών, σε ρυθμιστικές αλλαγές που πολλές φορές ήρθαν με κόστος και σε περιόδους όπου η διεθνής χρηματοδότηση για τη ναυτιλία έμοιαζε πιο ασταθής από τις ίδιες τις αγορές φορτίων. Με σταθερή παρουσία σε δεξαμενόπλοια, bulk carriers και πλοία ενέργειας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες παραμένουν στην αιχμή. Αυτό είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας εμπειρίας, επενδυτικής συνέχειας, πρόσβασης σε χρηματοδότηση και μιας κουλτούρας που βλέπει τις θάλασσες όχι ως ρομαντικό τοπίο, αλλά ως σκληρή, απαιτητική οικονομική δραστηριότητα. Το DNA του κλάδου παραμένει παραδοσιακό.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation