Της Ξανθής Γούναρη Προβάδισμα με βραχεία κεφαλή παίρνουν για πρώτη φορά ύστερα από καιρό τα επώνυμα προϊόντα στη δυναμική της αγοράς ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCGs). Αν και για αρκετούς καταναλωτές τα λεφτά τελειώνουν πριν να τελειώσει ο μήνας και η ακρίβεια - σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις - συνεχίζει να είναι το κυρίαρχο πρόβλημα για τα νοικοκυριά, τα...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.