Η αγορά αθλητικών αλλάζει - Συγκέντρωση στα χέρια των μεγάλων
Της Ξανθής Γούναρη Η ελληνική αγορά λιανικού εμπορίου αθλητικών ειδών μεταμορφώνεται ραγδαία, με τους μεγάλους παίκτες να αναπτύσσονται με εκρηκτικούς ρυθμούς, την ώρα που οι μικρότεροι αγωνίζονται να παραμείνουν "εντός κούρσας" σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, σε φυσικό και ψηφιακό επίπεδο. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, παρά τον κορεσμό ορισμένων αστικών αγορών, ο κλάδος των αθλητικών ειδών και ειδικά η κατηγορία του athleisure, δηλαδή τα αθλητικά ρούχα που συνδυάζουν τη λειτουργικότητα και τη μόδα, παραμένει πεδίο ισχυρού επενδυτικού ενδιαφέροντος και συνεχούς κινητικότητας. Ωστόσο τονίζεται ότι η "πίτα" δεν είναι... άπειρη. Η εικόνα που διαμορφώνεται παραπέμπει σε ώριμη αγορά που βαδίζει προς περαιτέρω συγκέντρωση, όπου οι "μεγάλοι" ελέγχουν το παιχνίδι, επενδύουν επιθετικά σε branding και logistics και δημιουργούν νέες ανάγκες στον καταναλωτή, ενώ οι μικρότεροι παίκτες είτε κόβουν ταχύτητα είτε αναζητούν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.