Η Heineken καταγράφει ισχυρή άνοδο στην κινεζική αγορά
Οι δυτικές μάρκες καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα έχουν εδώ και καιρό προσαρμοστεί στην προοπτική χαμηλότερων ρυθμών ανάπτυξης στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου. Ωστόσο, η περίπτωση της Heineken αφηγείται μια διαφορετική ιστορία καθώς καταγράφηκε μια ιστορική άνοδος στις πωλήσεις της. Το 2023, ο συνολικός όγκος πωλήσεων της ολλανδικής ζυθοποιίας και των σχετικών brand της, όπως η Amstel, αυξήθηκε κατά πάνω από 50%. Παρά τη συνολική συρρίκνωση της αγοράς μπύρας στην ηπειρωτική Κίνα, η Heineken αύξησε τον όγκο της σχεδόν κατά 20%, φτάνοντας κοντά στα 700 εκατομμύρια λίτρα - αρκετά για να προσφέρει μια μεγάλη μπύρα σε κάθε κάτοικο της χώρας. Η δυναμική αυτή ανάπτυξη οφείλεται εν μέρει στη στρατηγική συνεργασία με την China Resources Beer, τη μεγαλύτερη κινεζική ζυθοποιία. Η συμφωνία που επιτεύχθηκε το 2018 έδωσε στον κρατικό όμιλο τα δικαιώματα διανομής της Heineken στην ηπειρωτική Κίνα, ενώ η ολλανδική εταιρεία απέκτησε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.