πριν από  23 ώρες 33 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε μία φάση ταχείας αναπροσαρμογής, με τις νέες τεχνολογίες και τις καινοτόμες υπηρεσίες να αλλάζουν ριζικά τον τρόπο που οι πολίτες εργάζονται, ψυχαγωγούνται και καταναλώνουν. Η μετατόπιση αυτή φέρνει στο προσκήνιο νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.Μεταβαλλόμενες προτιμήσεις καταναλωτών Τα τελευταία χρόνια, οι Έλληνες καταναλωτές υιοθετούν όλο και περισσότερο νέες μορφές αγορών και ψυχαγωγίας, αξιοποιώντας υπηρεσίες που προσφέρουν ευκολία, ασφάλεια και άμεση πρόσβαση σε προϊόντα και εμπειρίες. Η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες έχει ενισχύσει την εμπιστοσύνη προς τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, με αποτέλεσμα να παρατηρείται σημαντική αύξηση στη χρήση διαδικτυακών πλατφορμών για αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ψυχαγωγία. Ενδεικτικά, η άνοδος της διαδικτυακής ψυχαγωγίας έχει οδηγήσει σε αυξημένο ενδιαφέρον για πλατφόρμες που λειτουργούν με πλήρη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation