πριν από  3 ώρες 59 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Βίκυς Κουρλιμπίνη Επί χρόνια η Ελλάδα είχε γίνει συνώνυμο με το τουριστικό μοντέλο "ήλιος και θάλασσα". Ωστόσο η εικόνα αυτή αλλάζει. Πέρα από τα παραδοσιακά resorts, οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν πλέον και τα αστικά κέντρα της χώρας ως πεδίο ανάπτυξης. Η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο μπαίνουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών, λόγω της σταθερής ανόδου του city break τουρισμού. Ειδικότερα, η πρωτεύουσα φέρει έντονο το στίγμα διεθνών ξενοδοχειακών brands. Μεγάλες αλυσίδες, όπως η Hilton, η Intercontinental, η Accor, Brown Hotels, η Selina, αλλά και μικρότερες, με έμφαση στο design ή το city experience, έχουν εισέλθει δυναμικά στην ελληνική αγορά.Νέοι και παλιοί παίκτες Από τα τελευταία deals στην αγορά της πρωτεύουσας είναι η είσοδος της Casual Hoteles. Η ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα έκανε το ντεμπούτο της με το άνοιγμα του Casual Kubic Athens. Πρόκειται για την πρώτη διεθνή επέκταση της εταιρείας εκτός της...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation