Κύμα νέων ξένων αλυσίδων στην ξενοδοχειακή αγορά
Της Βίκυς Κουρλιμπίνη Επί χρόνια η Ελλάδα είχε γίνει συνώνυμο με το τουριστικό μοντέλο "ήλιος και θάλασσα". Ωστόσο η εικόνα αυτή αλλάζει. Πέρα από τα παραδοσιακά resorts, οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν πλέον και τα αστικά κέντρα της χώρας ως πεδίο ανάπτυξης. Η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο μπαίνουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών, λόγω της σταθερής ανόδου του city break τουρισμού. Ειδικότερα, η πρωτεύουσα φέρει έντονο το στίγμα διεθνών ξενοδοχειακών brands. Μεγάλες αλυσίδες, όπως η Hilton, η Intercontinental, η Accor, Brown Hotels, η Selina, αλλά και μικρότερες, με έμφαση στο design ή το city experience, έχουν εισέλθει δυναμικά στην ελληνική αγορά.Νέοι και παλιοί παίκτες Από τα τελευταία deals στην αγορά της πρωτεύουσας είναι η είσοδος της Casual Hoteles. Η ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα έκανε το ντεμπούτο της με το άνοιγμα του Casual Kubic Athens. Πρόκειται για την πρώτη διεθνή επέκταση της εταιρείας εκτός της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.