Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τη τουριστική φήμη της Ελλάδας
Τα φυσικά φαινόμενα και οι διαμαρτυρίες κατά επισκεπτών που σχετίζονται με τον πόλεμο Ισραήλ - Παλαιστίνη επηρέασαν αρνητικά τη διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας το β' τρίμηνο του έτους, με τους τουρίστες να βαθμολογούν με 9,1/10 το επίπεδο ικανοποίησης για τη χώρα μας. Παρά τη μικρή πτώση στη βαθμολογία, πάντως, η Ελλάδα καταγράφει υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο ο οποίος ανήλθε στο 8,8. Τόσο η Ελλάδα, όσο και η Αθήνα κατέγραψαν χαμηλότερες επιδόσεις σε σχέση με το α' τρίμηνο του έτους, ακολουθώντας τη γενικότερη τάση επιδείνωσης, δεδομένου ότι η πλειονότητα των βασικών ανταγωνιστικών προορισμών κατέγραψε επίσης πτωτική πορεία στη διαδικτυακή τους φήμη. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την τελευταία ανάλυση του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), για τη φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα και στις ιστοσελίδες ταξιδιών κατά το διάστημα Απριλίου - Ιουνίου...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.