Πότε κάνουν καλές προσφορές τα σούπερ μάρκετ
Αν παρατηρήσει κανείς την πορεία της κατανάλωσης είναι σαν να βλέπεις καρδιογράφημα. Και αυτός ο παλμός ανεβαίνει και πέφτει σε συγχρονισμό με το πορτοφόλι των καταναλωτών, σύμφωνα με τα εβδομαδιαία στοιχεία της Circana. Πίσω όμως από αυτή την περιοδική κίνηση, ένα πιο σταθερό μοτίβο επαναλαμβάνεται μήνα με τον μήνα. Πώς κινείται η "ψαλίδα" ανάμεσα στην αύξηση των πωλήσεων σε αξία και σε τεμάχια, πώς αυτή αυξομειώνεται και πότε. Ας πάρουμε για παράδειγμα τον Σεπτέμβριο. Πρώτο μήνα του φθινοπώρου που συνδέεται με την επιστροφή στα σχολεία, με έξτρα έξοδα και με την "κανονικότητα". Την πρώτη εβδομάδα του μήνα, που έληξε στις 7 Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις σε τεμάχια/όγκο αυξήθηκαν 3,4% και σε αξία 5,4%, δηλαδή η ψαλίδα ήταν 2 ποσοστιαίες μονάδες. Μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου, η διαφορά είχε περιοριστεί στο 0,7%. Αντίστοιχα, τον Ιούνιο η ψαλίδα ξεκίνησε από 1 ποσοστιαία μονάδα και κατέληξε σχεδόν μηδενική, στις 0,2 μονάδες την εβδομάδα που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.