Πώς μπορούν τα e-shops να ξεπεράσουν την κρίση εμπιστοσύνης
Κρίσιμη είναι η εδραίωση της αξιοπιστίας στις ψηφιακές αγορές, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A., Στέλιο Πετρίδη. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Πετρίδης κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του στο πλαίσιο της ημερίδας ''COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - Go Abroad'' μίλησε για την κρίση εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τονίζοντας πως μερικά χρόνια πριν οι έρευνες έδειχναν ότι ο πιο καθοριστικός παράγοντας για να κλείσει η αγορά ενός προϊόντος ήταν η τιμή του. Σήμερα όμως οι έρευνες δείχνουν ότι το 76,7% των online αγοραστών πραγματοποιούν τακτικά διαδικτυακές αγορές, δηλαδή περισσότερες από 5 φορές το μήνα. Ωστόσο, το 55% εξ' αυτών αρνούνται να αγοράσουν από καταστήματα που δεν τους εμπνέουν εμπιστοσύνη ακόμα και όταν προσφέρονται χαμηλότερες τιμές.Τι καθορίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο Ο κ. Πετρίδη υπογράμμισε ότι η εμπιστοσύνη δεν είναι προαιρετικό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.