Τι φοβάται 1 στους 2 Ελληνες καταναλωτές για το 2026
Η ελληνική αγορά παρουσιάζει ένα από τα πιο εντυπωσιακά παράδοξα. Την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές εμφανίζονται από τους πιο ανήσυχους παγκοσμίως, η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ ζει στιγμές δόξας και εποχές lockdown. Τα τελευταία στοιχεία καταγράφουν μια χώρα που αισθάνεται πιεσμένη, αλλά καταναλώνει... χωρίς αύριο και ένα οργανωμένο λιανεμπόριο που συνεχίζει να αναπτύσσεται σημαντικά. Όπως προκύπτει από έρευνα της NielsenIQ, οι Έλληνες εκφράζουν σε εξαιρετικά υψηλό ποσοστό φόβο για νέες ανατιμήσεις το 2026. Ένας στους δύο καταναλωτές ανησυχεί κυρίως για την αύξηση των τιμών, έναντι 29% του παγκόσμιου μέσου όρου. Στη δεύτερη θέση των ανησυχιών των Ελλήνων για το 2026 βρίσκεται η πίεση που συνδέεται με την καθημερινότητα με το 31% να δηλώνει ότι ανησυχεί για τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, σχεδόν διπλάσιο ποσοστό από το 17% του διεθνούς μέσου όρου. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η επιβράδυνση της οικονομίας κάτι που φοβάται 1 στους 5...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.