πριν από  14 ώρες 42 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ελληνική αγορά παρουσιάζει ένα από τα πιο εντυπωσιακά παράδοξα. Την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές εμφανίζονται από τους πιο ανήσυχους παγκοσμίως, η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ ζει στιγμές δόξας και εποχές lockdown. Τα τελευταία στοιχεία καταγράφουν μια χώρα που αισθάνεται πιεσμένη, αλλά καταναλώνει... χωρίς αύριο και ένα οργανωμένο λιανεμπόριο που συνεχίζει να αναπτύσσεται σημαντικά. Όπως προκύπτει από έρευνα της NielsenIQ, οι Έλληνες εκφράζουν σε εξαιρετικά υψηλό ποσοστό φόβο για νέες ανατιμήσεις το 2026. Ένας στους δύο καταναλωτές ανησυχεί κυρίως για την αύξηση των τιμών, έναντι 29% του παγκόσμιου μέσου όρου. Στη δεύτερη θέση των ανησυχιών των Ελλήνων για το 2026 βρίσκεται η πίεση που συνδέεται με την καθημερινότητα με το 31% να δηλώνει ότι ανησυχεί για τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, σχεδόν διπλάσιο ποσοστό από το 17% του διεθνούς μέσου όρου. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η επιβράδυνση της οικονομίας κάτι που φοβάται 1 στους 5...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation