Το ελληνικό τηλεοπτικό τοπίο αλλάζει - Τα μεγέθη των ελεύθερων καναλιών
Του Στάθη Βασιλόπουλου Το τηλεοπτικό τοπίο στην Ελλάδα έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, με τον κλάδο των ελεύθερων καναλιών να αντιμετωπίζει πολλαπλές προκλήσεις. Η μείωση της τηλεθέασης, σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου, διαμορφώνει ένα πιο απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον για τους τηλεοπτικούς παρόχους. Παράλληλα, η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης και των πλατφορμών streaming διαφοροποιεί τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν και καταναλώνουν περιεχόμενο, επηρεάζοντας την κατανομή των διαφημιστικών εσόδων και τις στρατηγικές ανάπτυξης των καναλιών. Στην Ελλάδα, η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης φτάνει περίπου στο 30% και τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σταθερή ανοδική τάση, με στόχο να πλησιάσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, κοντά στο 50%. Στην πραγματικότητα, το ποσοστό αυτό είναι πιθανό να είναι υψηλότερο, καθώς τα στοιχεία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.