πριν από  9 ώρες 59 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ελληνική αγορά έχει ένα χαρακτηριστικό που συνεχίζει να διαψεύδει τους αναλυτές. Όχι μόνο αντέχει, αλλά αναπτύσσεται και σε αξία και σε όγκο. Ας πάρουμε για παράδειγμα το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana οι πωλήσεις των ταχυκίνητων κωδικών στα σούπερ μάρκετ ξεπέρασαν τα 9,087 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6,6% σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η αύξηση αυτή προήλθε τόσο από τα προϊόντα με σταθερό barcode όσο και από τα επί ζυγίω προϊόντα (random weight), με τα δεύτερα να ανακάμπτουν πιο έντονα (+9,3% από +5,8% που ήταν η αύξηση των προϊόντων σταθερού barcode). Πίσω από το θετικό πρόσημο -σ.σ. ο λογαριασμός αυξήθηκε κατά 563 εκατ. ευρώ- αποτυπώνονται οι μετατοπίσεις μιας αγοράς που βρίσκεται ανάμεσα σε αυξημένη τουριστική ζήτηση και σε αυξημένη κατανάλωση από τους ντόπιους. Άλλωστε οι τουρίστες καταναλώνουν, αλλά η περίοδος είναι κατά βάση από τον Μάιο έως τον Σεπτέμβριο.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation