1 εκατ. impressions σε 14 μέρες για Pets & Friends και Royal Canin
Η Generation Y συνεργάστηκε με τους Pets & Friends και Royal Canin προκειμένου να δημιουργήσει καμπάνια digital activation, η οποία "μετέτρεψε καθημερινές στιγμές με κατοικίδια σε γνήσια σύνδεση", επιτυγχάνοντας πάνω από 1 εκατ. impressions, 180.000 θεάσεις βίντεο και 20.000 engagements μέσα σε 14 ημέρες. Η Generation Y σχεδίασε ψηφιακή καμπάνια δύο εβδομάδων με έμφαση στην αυθεντικότητα και περιεχόμενο που θα είχε απήχηση στους κηδεμόνες κατοικιδίων. Η στρατηγική SoMe εστίασε σε 3 βασικούς πυλώνες: αφήγημα με απήχηση, περιεχόμενο community-first και στρατηγικός συγχρονισμός & υλοποίηση. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί περιεχόμενο με το οποίο θα ήθελαν οι pet parents να ασχοληθούν, και το οποίο θα αντανακλούσε την καθημερινή πραγματικότητα με τα πρακτικά της προβλήματα. CATEGORIES: Digital Marketing
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.