πριν από  4 ώρες 52 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Generation Y συνεργάστηκε με τους Pets & Friends και Royal Canin προκειμένου να δημιουργήσει καμπάνια digital activation, η οποία "μετέτρεψε καθημερινές στιγμές με κατοικίδια σε γνήσια σύνδεση", επιτυγχάνοντας πάνω από 1 εκατ. impressions, 180.000 θεάσεις βίντεο και 20.000 engagements μέσα σε 14 ημέρες. Η Generation Y σχεδίασε ψηφιακή καμπάνια δύο εβδομάδων με έμφαση στην αυθεντικότητα και περιεχόμενο που θα είχε απήχηση στους κηδεμόνες κατοικιδίων. Η στρατηγική SoMe εστίασε σε 3 βασικούς πυλώνες: αφήγημα με απήχηση, περιεχόμενο community-first και στρατηγικός συγχρονισμός & υλοποίηση. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί περιεχόμενο με το οποίο θα ήθελαν οι pet parents να ασχοληθούν, και το οποίο θα αντανακλούσε την καθημερινή πραγματικότητα με τα πρακτικά της προβλήματα. CATEGORIES: Digital Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation