Ακόμη και σοβαροί παρουσιαστές της τηλεόρασης έχουν γίνει "ντελάληδες"
Του Πέτρου Κοντραφούρη Ήταν η περίοδος που οι εφημερίδες χάνοντας αναγνώστες ξεκίνησαν ένα μπαράζ προσφοράς δώρων που ήταν πρωτόγνωρο για την εποχή του. Μέσα από κουπόνια εφημερίδων έδιναν διάφορα CD, κρέμες, dvd και άλλα δώρα ενσωματωμένα στο έντυπο. Ακόμη διαμερίσματα, δωρεάν διακοπές και άλλα ταχυδακτυλουργικά δώρα που οι αναγνώστες ακόμα περιμένουν. Ας θυμηθούμε μερικές προσφορές εκείνης της περιόδου του Τύπου για να πείσουν τον αναγνώστη να αγοράζει την εφημερίδα. Ο ίδιος βέβαια έπαιρνε την εφημερίδα κρατούσε το κουπόνι ή το δώρο και πέταγε την εφημερίδα. Τότε είχε κάνει παρέμβαση και η ΕΣΗΕΑ μιλώντας για: "εκτραχηλισμό, στον οποίο οδηγείται ο Τύπος από την πρακτική του απαράδεκτου συστήματος της υπόσχεσης "δώρων" προς τους αναγνώστες την οποία εφάρμοζε το σύνολο, σχεδόν, των εφημερίδων". Σε ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ την ίδια περίοδο, υπενθύμιζε ότι: "και κατά το παρελθόν το σύστημα αυτό προσφοράς δώρων, είχε μετατρέψει, ουσιαστικά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.