Ελληνικά ΜΜΕ: "Τάπα" στην τηλεόραση από τα social media - Η ετυμηγορία του Ευρωβαρόμετρου
Στον παγκόσμιο χάρτη η φράση "η τηλεόραση είναι ο βασιλιάς των ΜΜΕ" αντανακλά την κυρίαρχη θέση που κατείχε η τηλεόραση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για πολλά χρόνια, λόγω της μεγάλης απήχησής της και της δυνατότητας να επικοινωνεί μηνύματα με οπτικοακουστικό τρόπο, αν και με την εδραίωση και ανάπτυξη του διαδικτύου ο "θρόνος" της μάλλον τρίζει. Ειδικά στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα για το Ευρωβαρόμετρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι άνθρωποι μάλλον απομακρύνονται από τα καθιερωμένα - παραδοσιακά Μέσα, συγκριτικά με τον μέσο Ευρωπαίο, και στρέφονται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για ενημέρωση σε κοινωνικά - πολιτικά ζητήματα. Αν και για το 71% των Ευρωπαίων η τηλεόραση παραμένει το κύριο μέσο ενημέρωσης, στην Ελλάδα το ποσοστό πέφτει στο 54%. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Ιουνίου με online ερωτηματολόγιο δείχνει ότι το 56% των Ελλήνων ενημερώνονται από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facwebook, YouTube, Instargram, Tik Tok...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.