The Guardian: Λιγότερες διαφημίσεις στις ιστοσελίδες, περισσότερη εμπιστοστοσύνη και ικανοποίηση από τους αναγνώστες τους
Οι ψηφιακοί εκδότες που επιλέγουν τη μικρότερη δυνατή προβολή διαδικτυακών διαφημίσεων στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες τους, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες αλλά και με το ευρύ κοινό, αναφέρει ο Guardian, με αφορμή φρέσκια έρευνα του. Η περιώνυμη για την εγκυρότητα, την ανεξαρτησία και αντικειμενικότητα, εφημερίδα μπήκε στη διαδικασία να εξετάσει τι γίνεται με τις ιντερνετικές διαφημίσεις στις ιστοσελίδες και την στάση των χρηστών του διαδικτύου απέναντι τους με συγκεκριμένη προσέγγιση-πλαίσιο: "Στον Guardian πιστεύουμε ότι η δημιουργικότητα είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Αλλά για να λειτουργήσει η δημιουργικότητα, χρειάζεται χώρο για να αναπνεύσει. Αυτή τη στιγμή, πάρα πολλές διαδικτυακές διαφημίσεις δίνουν την εντύπωση ότι έχουν αγοραστεί από άτομα που δεν χρησιμοποιούν ποτέ το διαδίκτυο. Η FAME δοκιμάζει περιβάλλοντα με υψηλή και χαμηλή διαφημιστική παρουσία για να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Οι ψηφιακοί εκδότες που επιλέγουν τη μικρότερη δυνατή προβολή διαδικτυακών διαφημίσεων χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο με τους αναγνώστες όσο και με το κοινό, αναφέρει ο Guardian. Σύμφωνα με έρευνα του Guardian σε 1.800 άτομα, με σκοπό την κατανόηση της περιήγησης των χρηστών στο διαδίκτυο, αποδείχθηκε πως πάνω από τους μισούς (55%), ένιωσαν εκνευρισμό και...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.